Hoe kunnen mijn gasten promoties inwisselen?
Wanneer jouw gast de QR code in de bar scant, komt de gast terecht op het beschikbare Promoties tabblad. De gast kan kiezen uit de lijst met Promoties die je aan jouw zaak hebt toegevoegd.
Zodra de gast een aanbieding of promotie uit de lijst selecteert, moet de gast een product voor de promotie kiezen. De gast kan de details van de geselecteerde producten bekijken.
De gast moet zijn/haar telefoonnummer invoeren en verificatie voltooien om toegang te krijgen tot de promotie. Hiermee wordt ervoor gezorgd dat de promotielimieten worden toegepast en de richtlijnen voor verantwoord drinken worden nageleefd.
TIP
Er zijn beperkingen voor het gebruik van promoties per dag en per maand voor elke gast om misbruik te voorkomen. Er wordt ook een maximum aantal beschikbare promoties toegewezen voor elke promotieperiode. Deze zullen worden gespecificeerd in de algemene voorwaarden.
Na verificatie ontvangt de klant instructies voor het inwisselen van de promotie aan de bar en een overzicht van de bestelgegevens, inclusief prijs en eventuele kortingen.
TIP
Bij competities zijn er geen kortingen, maar er zijn extra velden om antwoorden op competitievragen in te voeren.
De gast moet op de knop "Ik heb mijn bestelling geplaatst" drukken en bevestigen dat de bestelling is geplaatst voor het voltooien van het promotie inwissel process. Dit zorgt ervoor dat de terugbetaling voor de bestelling wordt verwerkt.
Zodra de gast alle stappen heeft voltooid, ziet de gast een scherm met de tekst 'Bestelling voltooid - groen vinkje'. Dit kan de gast aan het personeel van de zaak laten zien om de promotie in te wisselen. Dit informeerd ons dat de bestelling is voltooid en verifieerd de terugbetaling van AB InBev.
Bekijk een korte videohandleiding